تفاوت نشست‌های ایران و ترکیه درباره سوریه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تفاوت نشست‌های ایران و ترکیه درباره سوریه
نوشته شده در چهار شنبه 1 آذر 1391
بازدید : 159
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
 
نمایندگان مجلس در گفت‌و‌گو با «تابناک» اظهار داشتند؛ 

 

تفاوت نشست‌های ایران و ترکیه درباره سوریه

ترکیه و ایران به عنوان کشورهای بزرگ منطقه‌ای برای حل بحران سوریه اقدامات متفاوتی را انجام داده‌اند. این در حالی است که هر دو کشور ادعای تلاش برای حل بحران را دارند. اما اجلاس برگزار شده در هر دو کشور تفاوت‌های فاحشی با هم دارند.
کد خبر: ۲۶۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۳

واقعيت اين است كه ديگر دوره اين‌ كه فقط آمريكا در جهان بتواند معادلات را به هم بزند و براي ديگران تعيين تكليف كند و هر چه بخواهد، انجام دهد، گذشته است.

به گزارش «تابناک»، محسن عليمرداني، ضمن بیان مطلب فوق گفت: دنيا بايد باور كند كه بدون نظام جمهوري اسلامي ايران حل معادلات منطقه‌اي واقعاً امكان‌پذير نيست. كشورهاي غربي بايد بپذیرند كه ايران به‌ عنوان قدرت اول منطقه است و هر روز هم قدرتمندتر مي‌شود و با توجه به نفوذ معنوي كه ايران در بين همه مسلمانان جهان دارد، دنيا بايد در معادلات منطقه‌اي، ايران را بيشتر قبول داشته و اشتباهات گذشته را همچنان تكرار نكند.

نماینده مردم شهرستان‌های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست مشورتی تهران درباره مسائل اخیر سوریه گفت: الحمدلله حضور ۲۷ کشوری که در نشست تهران درباره سوریه شرکت کردند و مواضع و پیشنهادهای منطقی‌ که ایران در این نشست داد، به مانند همیشه صلابت و منطق ایران برای جهانیان نمایان شد. استقبالی که از این نشست شد، الحمدلله دور از انتظار کشورهای استکباری و بسیار پربار بود و ثمرات خوبی هم برای کشور سوریه به همراه داشت.




:: برچسب‌ها: تفاوت نشست‌های ایران و ترکیه درباره سوریه ,



مطالب مرتبط با این پست
.